Estàs aqui
Inici > ACTUALITAT > El Síndic obre una actuació després de rebre queixes, en tots els sentits, relacionades amb el pluralisme ideològic als centres educatius

El Síndic obre una actuació després de rebre queixes, en tots els sentits, relacionades amb el pluralisme ideològic als centres educatius

Preocupat per la situació artificial que certs sectors polítics i socials a Catalunya volen crear a l’entorn de l’escola catalana, el Síndic de Greuges ha posat els seus serveis a disposició del professorat per tal que tothom pugui presentar les seves queixes o reclamacions si en algun moment s’han sentit atacats per declaracions sectàries, infundades i injustes contra la seva tasca.

Per tant, tot docent que s’hagi vist afectat per les acusacions d’adoctrinament o de manca de compromís en la seva feina ( com va insinuar el ministre Dastis quan deia que no s’ensenyava el castellà a les nostres escoles), pot fer arribar la seva queixa per tal que el Síndic les reculli i pugui dur a terme les accions que cregui pertinents.

També afegeix que la Llei 7/2009, de 10 de juliol, d’educació, reconeix, entre els principis rectors del sistema educatiu, el pluralisme, la inclusió escolar, la cohesió social i l’exclusió de qualsevol mena de proselitisme o adoctrinament.

Com presentar una queixa

  •  Per mitjà del Servei d’Atenció a les Persones. L’horari és de 8:30 a 18 hores, de dilluns a divendres. A l’agost, de 8.30 a 17.30 hores. Passeig de Lluís Companys 7, 08003, Barcelona Metro (L1 i Rodalies Renfe: Arc de Triomf) i Bus (19, 39, 40, 41, 42, 51, 55, 141, B-25). Veure mapa.
  • Per correu ordinaria la mateixa adreça
  • Per Fax: 933 013 187
  • Per Internet.Per mitjà d’aquest formulari
  • Per correu electrònic: sindic@sindic.cat
  • Per videotrucada en línia. Informació del servei

La queixa ha d’anar signada i incloure les dades personals. Si l’envieu per correu electrònic o per mitjà del formulari per Internet la queixa ha de portar les vostres dades personals.

Si voleu més informació, podeu trucar al telèfon 900 124 124

Guia per presentar una queixa per escrit

L’escrit de la queixa ha de ser senzill, directe i concís.

Elements que ha d’incloure la queixa:

  • El fet que motiva la queixa.
  • Nom de l’administració o empresa de servei d’interès públic contra la qual es planteja.
  • Una explicació breu dels passos ja fets prèviament i de les circumstàncies relatives als fets denunciats.
  • El nom i cognoms, l’adreça postal i el telèfon (si és possible) de la persona que formula la queixa.

 

WEB DEL SÍNDIC DE GREUGES AMB LA NOTÍCIA

 

 

Top